f האם בתביעה על פרוק שיתוף, ניתן לדון על דמי שימוש ראויים, לבעל שלא שהה בדירה מעל שנה? – Asklaw

האם בתביעה על פרוק שיתוף, ניתן לדון על דמי שימוש ראויים, לבעל שלא שהה בדירה מעל שנה?

לא צריך להגיש תביעה נפרדת לדמי שכירות ראויים.

By |ספטמבר 14, 2016|סגור לתגובות על האם בתביעה על פרוק שיתוף, ניתן לדון על דמי שימוש ראויים, לבעל שלא שהה בדירה מעל שנה?
מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
שאל אותנו שאלה

שאל אותנו שאלה

    לייעוץ משפטי צרו קשר

    לפגישת ייעוץ התקשרו:

    052-2927602

    03-6521605

    או צרו איתנו קשר באמצעות הטופס

      מאשר/ת קבלת תקשורות ושמירת פרטים בהתאם למדיניות הפרטיות

      Call Now Button דילוג לתוכן