f האם אישה גרושה שלא תבעה את חלקה היחסי בפנסיה של בעלה לשעבר, יכולה לתבוע את הכספים כעת, או שחלה התיישנות? השניים גרושים כבר שנים רבות. – Asklaw

האם אישה גרושה שלא תבעה את חלקה היחסי בפנסיה של בעלה לשעבר, יכולה לתבוע את הכספים כעת, או שחלה התיישנות? השניים גרושים כבר שנים רבות.

כן, ניתן לתבוע, כעיקרון אין התיישנות.

By |ספטמבר 14, 2016|סגור לתגובות על האם אישה גרושה שלא תבעה את חלקה היחסי בפנסיה של בעלה לשעבר, יכולה לתבוע את הכספים כעת, או שחלה התיישנות? השניים גרושים כבר שנים רבות.
מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
שאל אותנו שאלה

שאל אותנו שאלה

    לייעוץ משפטי צרו קשר

    לפגישת ייעוץ התקשרו:

    052-2927602

    03-6521605

    או צרו איתנו קשר באמצעות הטופס

      מאשר/ת קבלת תקשורות ושמירת פרטים בהתאם למדיניות הפרטיות

      Call Now Button דילוג לתוכן