זהו נושא מורכב ולכן נסתפק בתשובה קצרה: הפסיקה המקובלת בבית הדין הרבני – שלו נתונה הסמכות הבלעדית לדון בענייני כתובות – היא שכאשר האישה מקבלת מחצית מהרכוש היא איננה זכאית בנוסף לכך גם לתשלום הכתובה, מלבד במקרים נדירים.
זהו נושא מורכב ולכן נסתפק בתשובה קצרה: הפסיקה המקובלת בבית הדין הרבני – שלו נתונה הסמכות הבלעדית לדון בענייני כתובות – היא שכאשר האישה מקבלת מחצית מהרכוש היא איננה זכאית בנוסף לכך גם לתשלום הכתובה, מלבד במקרים נדירים.